onsdag 10. mars 2010

Min første sex-partner.

Hei på dere.


Dette er min første novelle, og da ville jeg også skrive om min første sex opplevelse som min venn TheSky her gjordet.

Jeg var 19år, da jeg begynte å interessere meg for hetero sex. Jeg har fra jeg var i ung alder bare interessert meg for sex med jenter. Så jeg bestemte meg for å finne en partner over nette som jeg kunne møte for å ha sex med, og det var ikke enkelt. Jeg snakket med mange forskjellige aldersgrupper, fra 16-45år, og jeg ville finne noen som jeg virkelig kunne stole på og som virkelig interesserte seg.

Til slutt fant jeg en som virket helt perfekt. Han var jomfru selv, og han var biseksuell. Vi bestemte oss for å møtes så fort som mulig fordi vi begge ikke ville være jomfruer lenger, og fordi vi var veldig nysgjerrige på hvordan det var å ha sex. Vi begge ble kåte av å snakke sammen, og jeg blei super kåt av å fantasere om det.

Jeg bodde i en egen hybel midt i byen, og han bodde en og en halv time fra meg. Men den eneste muligheten å møtes for å ha sex var hjemme hos meg. Så vi planla at han skulle komme til meg en lørdag etter jobb.

Når vi endelig hadde blitt enig om hvilken lørdag han skulle komme, så var det bare å være spent. Jeg jobbet helt til 23.00 på kvelden, å hele dagen på jobb hadde jeg bare fantasert og dagdrømt om hvordan det ville være. Jeg var både nervøs, men også spreng kåt, gledet meg, og gruet meg.

Når dagen på jobb var over, kom jeg med bussen inn til byen, og gikk oppover mot tog stasjonen der han befant seg. Vi møttes på halvveien til stasjonen, hilste på hverandre og små snakket videre på vei mot min hybel, og da vi kom inn døra til hybelen, ble vi enig om å gå inn på soverommet. Vi begge var sjenerte, så vi sto der bare å så på hverandre. Til slutt sa han at vi kunne jo kle av oss, og dermed var vi helt nakene. Han sto der med en deilig stiv kuk, og jeg begynte med å suge han mens han sto der. Etter hvert la han seg ned i sengen, og jeg la meg slik at jeg både runket han og sugde han. En stund etterpå var det hans tur til å slikke meg, og det var veldig deilig, selv om han ikke gjordet det så lenge.

Han tredde på seg en kondom, og jeg la meg på rygg, med bena opp og ut, og han kom mellom bena mine og førte kuken sin inn i det våte varme fittehullet mitt. Litt trangt og vondt var det med en gang, men etter han hadde fått vært der inne en liten stund med penisen hans, så blei det mye bedre for meg også.

Så var det min tur til å bruke litt krefter, da la han seg ned i senga og jeg satt meg over han og tredde penisen hans inn i meg, og ridde han sakte med det første, men fortere etter hvert. Det var kjempe deilig. Jeg kjente jeg ble våtere og våtere.

Vi ble ganske så fort sliten så han foreslo at jeg kunne runke han til han kom. Da tok jeg av den våte kondomen han hadde tredd over pikken, og rullet den inn i et papir, så begynte jeg å runke han. Han fortalte meg at jeg måtte gjøre det fort og hardt, og det gjordet jeg.

Etter en liten stund kom han sprutende på magen sin, og han fortalte meg at han ville gi meg en orgasme også. Så jeg la meg på rygg igjen, og han begynte å massere klitorisen min lenge og ømt, og til slutt kom det en deilig orgasme.

Vi vurderte tanken om å legge oss til å sove, eller kanskje se en film. Selv om det var ganske sent, men ingen av oss var trøtte, så vi bestemte oss for å se en film.

Filmen varte i nesten to timer, og vi blei enig om å legge oss til å sove når filmen var over, og når vi hadde kommet oss i senga under dyna, spurte han meg om jeg ville ha en omgang til med deilig sex, og det ville jeg selvfølgelig.

Han hoppet opp fra senga og skrudde på lyset, og dro ned boxershortsen sin, han hadde fortsatt deilig stå pikk, og førte den inn i munnen min mens han sto på gulvet helt naken. Så kledde jeg av meg å la meg ned i sengen å ville ha han inn i fitta mi. Denne gangen brukte han mer tempo, og det kjentes fantastisk ut. Men han ble fort sliten, og vi byttet stilling slik at jeg rei han igjen. Jeg også fikk mer tempo denne gangen. Det føltes mye lettere nå som det var vår andre gang, og jeg rei han hardt, fort og lenge, helt til han kom.

Det var en deilig natt og vi sovnet begge fort etter denne omgangen, og når vi våknet igjen på søndags ettermiddag merket jeg at jeg var ganske så sår mellom bena, men på en deilig måte.

Før han dro fortalte han at han syntes det var en morsom natt, og vi holdt fortsatt kontakten .

Miss 2